ماسک‌های مرطوب‌کننده لب

خشکی لب ها منجر به لب‌های ترک خورده می‌شوند، به ویژه در ماه‌های سرد. اگر لب‌های شما خشک هستند، به درستی مرطوب نمی‌شوند. شاید به طور مداوم از روغن لب استفاده می‌کنید، اما واقعاً روغن لب ممکن است عامل خشکی لب‌های شما باشد.

در ادامه می توانید سه ماسک برای مرطوب سازی لب ها را بیابید.  

  • عسل و روغن نارگیل

به نظر می‌رسد یک دسر خوشمزه است، اما در واقع یک ماسک مرطوب‌کننده لب باور نکردنی است. فقط از این دو ماده ساده استفاده کنید:

1 قاشق چایخوری عسل

1 قاشق چایخوری روغن نارگیل

قبل از اینکه روغن نارگیل را با عسل مخلوط کنید، بهتر است آن را کمی نرم کنید. می‌توانید آن را 15 ثانیه در مایکروفر قرار دهید یا آن را به مدت دو دقیقه در تابه روی حرارت کم قرار دهید.

بعد از آنکه روغن نارگیل نرم شد، به سادگی آن را با عسل مخلوط کرده و روی لب‌های خود بمالید. این ماسک یک روش بسیار موثر برای مبارزه با خطوط لب است.

  • عسل و آووکادو

این ماسک لب مشابه ماسک قبلی است، اما از آووکادو به جای روغن نارگیل استفاده می‌کند. آووکادو حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی است که لب‌های شما را تغذیه کرده و مرطوب می‌کند.

۱ قاشق چایخوری عسل

۲ قاشق چایخوری آووکادو پوره‌شده

فقط یک آووکادو رسیده را در یک کاسه پوره کرده و دو قاشق چایخوری از آن را اندازه بگیرید. سپس عسل را به آن اضافه کنید و آماده استفاده هستید.

  • عسل و خیار

خیار ماده خوبی برای ماسک لب است. آن‌ها حاوی آب و آنتی‌اکسیدان‌های فراوانی هستند، بنابراین خیار رنده شده برای پوست شما عالی است.

۱ قاشق چایخوری عسل

۲ قاشق چایخوری خیار رنده شده

قبل از خرد کردن خیار پوست خیار را بگیرید، و سعی کنید فقط از دو طرف خیار استفاده کنید تا دانه‌های گلوله‌ای گوشت خیار در مخلوط ماسک لب شما قرار نگیرد. مخلوط را روی لب خود قرار دهید و بعد از ده تا پانزده دقیقه با آب ولرم بشویید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در email به اشتراک بگذارید